logo
 Pokrewne renessmekoncesja alkohol Warszawa Śródmieściekoncesję na sprzedaż paliwakoncesja na alkohol długośćKoncesjonariusze włoskich autostradKoncesja na sprzedaż energiiKoncesja na przewozy lotniczeKoncesja na ciepłoKoncesja MSWiAKoncesja w energetycekoncesją na bimber
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • super5.keep.pl
  • renessme


    W grudniu 2000r. zakres prowadzonej przez firmę działalności został poszerzony o transport krajowy i międzynarodowy. Wtedy to zakupiono dwa ciągniki siodłowe wraz z naczepami. W roku 2001 zakupiono kolejne 2 samochody wraz z naczepami. Dalsze powiększanie taboru samochodowego następuje systematycznie do dnia dzisiejszego; w chwili obecnej posiadamy jedenaście kompletnych zestawów pracujących w transporcie międzynarodowym, są to ciągniki siodłowe marki Renault wraz z naczepami.

    Od początku prowadzenia działalności w zakresie transportu współpracujemy zarówno z polskimi jak i zachodnimi firmami spedycyjnymi.

    Posiadane przez nas samochody są w bardzo dobrym stanie technicznym, dzięki czemu wyeliminowane są zbędne przestoje spowodowane awariami samochodów, a to z kolei pozwala nam bez problemów wywiązywać się z otrzymywanych zleceń i na czas zgłaszać się na miejsce zarówno załadunku, jak i rozładunku.
    Samochody nasze przewożą różnego rodzaju ładunki, a posiadana przez nas Koncesja umożliwia nam świadczenie usług transportowych
    we wszystkich krajach świata, głównie jednak obsługujemy kraje Europy Zachodniej.


    Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy METALEKS Józef Skomro
    ul. Turska 37
    44-348 Krostoszowice
    woj. Śląskie
    tel/fax: (32) 453-15-35






    Od 2 dni gram sobie i fabuła tej gry jest owiele bardziej rozbudowana niż sie mogło wydawać.

    Na samym początku wybieramy mniejsce pochodzenia, ja wybrałem oczywiscie Polskę i uzyskałem dostep do dwóch krajów Czech i Austrii.

    Gdy zarobie 25000e, przejade 60000km zdobęde odznaczenie "Amator"

    Aby odblokować kolejne rynki (czytaj kraje) na których będe mógł świadczyć moje usługi transportowe musze wykupić koncesje i np. aby odblkowac Niemcy trzeba zapłacic 46000e, a Włochy 35000e

    Przykładowo jeden kurs z PL do CZ to około 1000km, (w czasie realnym około 8-10min) i mozna zarobic około 4200e.

    Generalnie dobra gra na nudne wieczory Człowiek zrobi dwa kursy i odrazu chce mu sie spać



    " />jeżeli bus jest do 3,5 ton to właściwie nie musisz mieć żadnych dokumentów jeżeli chcesz przewozić towary (usługi transportowe)
    1. rejestracja firmy ( Urząd miasta .ZUS .Urząd Skarbowy ,i Regon )
    2.Sposob opodatkowania Ryczałt lub na zasadach ogólnych polecam ryczałt Usługi Transportowe do 3,5 ton 8,5% od FV netto
    3. możesz wykonywać usługi na umowe zlecenie
    więcej jest papierków do załatwienia jeżeli samochód którym przewoziłbyś towary był powyżej 3,5 ton wtedy dochodza licencje ,koncesje itd itp powodzenia ............



    " />Firma powstała w 1991 roku i od początku swej działalności zajmowała się transportem międzynarodowym. Zaczynaliśmy od przewozów ekspresowych samochodami do 1,5 tony ładowności. W lutym 1998 otrzymaliśmy pierwszą koncesję na transport międzynarodowy i od tego czasu nastąpił dynamiczny rozwój naszej firmy. Wychodząc z założenia że tylko własny tabor pozwoli zaspokajać w odpowiednim stopniu potrzeby naszych klientów przez cały czas powiększamy ilość naszych samochodów.

    Dodatkowym atutem jest wyposażenie naszych samochodów w urządzenia GPS, co pozwala na stałe monitorowanie ładunków . Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych kontrahentów w 2000 roku powstała spółka zajmująca się działalnością spedycyjną. Współpracujemy tylko z solidnymi i sprawdzonymi przewoźnikami za których jakość usług ręczymy.

    Zatrudnieni w naszej firmie pracownicy dysponują wszechstronnym przygotowaniem fachowym do podejmowania powierzonych nam przez Państwa zleceń

    W ciągu stosunkowo krótkiego okresu działalności Spółka wypracowała sobie opinię solidnego, terminowego, szybkiego i rzetelnego przewoźnika.

    Mamy nadzieję, że nasza oferta spotka się z Państwa zainteresowaniem i pozwoli na nawiązanie owocnej współpracy.


    http://www.kozaryn.pl/



    powiem tak: wszystko na czym sie choć troche znam. im szersza działalność tym większa możliwość że coś z tego sie konkretnie rozwinie.
    a konkretnie to recykling/refurbishing komputerów, aut (i części do polski przesyłać...) i innych, co tam sie nawinie, sprzedaż podzespołów , komis, agencje ebayowską, usługi transportowe, systemy operacyjne open source, oraz oprogramowanie do nich i to wtedy też w różnych językach coby klientów było więcej, może instalacje gazowe do aut... po co płacić 2$ za galon jak można 1$, ciekawe czy by sie tam przyjeło, auta na spreżony gaz ziemny tam jeżdżą, tak samo modny robi sie etanol oraz biodiesel, coś ztego by sie robiło co nejlepiej idzie to by sie na to wyspecjalizowało, w zależnośći na co trza i ile kosztują licencje i koncesje...
    czyli jak widzisz jest tego troche, na początku bym to oprogramowanie sprzedawał, no i zajoł sie refurbishingiem komputerów, oraz kombinowaniem częśći do aut coby do europy przesłać no i transporty bo i tak musze jakiegoś vana kupić...
    za mało tego nie może być bo w końcu na coś muszą pójść zainwestowane pieniądze... myśle że najdroższy bedzie lokal




    Ponoć od 2007 roku inne firmy kolejowy (niż PKP Cargo) będą mogły świadczyć usługi w transporcie towarowym na terenie Polskii, co zapewne doprowadzi później do świadczenia usług w transp. ludzi.
    Takie firmy już działają i, jak napisałem, mają sie dobrze. Niektóre w najbliższym czasie będą miały koncesje na trasport międzynarodowy. Za przykład RAIL Polska, PTKiGK Rybnik, Kolej Bałtycka, Rail4Chem Polska, ChemTrans Logistic, Lotos Kolej, Orlen.... to tylko najwięksi. Wszyscy narzekają jednak na to samo: PLK. Wysokie ceny oraz zapora biurokracyjna.




    Jeśli te ustawy będą spełniać wszyscy (zwłaszcza busiarze) to wolny rynek będzie się odbywał na zdrowych zasadach.A czemu ma nie być licencji ani koncesji? Czyli każdy założy sobie firmę krzak lub [b]przekręt[b] i będzie sobie świadczył usługi transportowe?

    A czemu nie?
    Gdyby przewoźnicy koncesjonowani nie mieli wypadków ( PKS Gdańsk) , nie zatrudniali pijaków ( PKS Puławy, PKS Tomaszów Mazowiecki), nie robili przekrętów z ZUSem ( PKS Kraśnik) to byłbym za koncesjonowaniem.
    Niestety wcale tak nie jest - przewoźnicy koncesjonowani również mają u siebie patologie, za które powinni już dawno koncesję stracić, a nie tracą. I dlatego jestem za likwidacją koncesji, licencji itp. bo one po prostu nic nie dają.

    Przewóz ludzi to nie kiosk z warzywami



    Witam wszystkich

    Mam taki problem, wyjechałem "za chlebem" do Holandii i pracując oraz żyjąc w tym kraju kilka miesięcy dorobiłem się auta dostawczego i zacząłem zwozić do Polski m.in. używane meble z Holandii, handluje tym od kilku miesięcy moja żona ( mieszkająca na stałe w Polsce ) jednak robi to na rynkach i targach, zupełnie bez zezwolenia i bez założonej działalności gospodarczej. Interes jakoś się kręci i chciałbym go zalegalizować, żona by otworzyła działalność na siebie i chcemy, oprócz rynków, otworzyć jakiś stały punkt sprzedaży i teraz pytania:

    Żona jest bezrobotna ( oficjalnie ) czy mam szanse na jakieś dotacje unijne na oficjalne otworzenie takiego interesu ?

    Jeżeli kupuje towar głównie od prywatnych osób z Holandii i Niemiec ( bez żadnego dowodu sprzedaży - bo oni pozbywają się niepotrzebnych rzeczy z domu ) - to czy mogę nimi legalnie handlować w Polsce - przecież nie mam dowodu zakupu ? Jak to rozwiązać ?

    Po za tym handlem chciałbym podciągnąć usługi transportowe pod ten interes - bo mam dostawcze auto i śmigam często z centrum Polski do Holandii i Niemiec - co muszę spełniać, żeby taki biznes otworzyć ( jakieś pozwolenia ? koncesje ? ) ?

    Jaki rodzaj działalności wybrać ? Wejść od razu na VAT czy siedzieć na ryczałcie ?

    Z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi i odpowiedzi. POZDRAWIAM WSZYSTKICH



    Witam,wiem ze temat transportu byl poruszany wiele razy,ale zazwyczaj chodzilo o transport lekki do 3,5tony,lub o tiry,pozatym wypowiedzi byly ogolnikowe i czesto powstawalo wiele sprzecznosci szczegolnie jesli chodzi o przepisy i pozwolenia. Nie pytam o cala droge uzyskania certyfikatu,koncesji,i wszelkich warunkow,gdyz jest mi to znane i wiem jaka droge trzeba przejsc do uzyskania licencji na przewoz.Prosze o rady glownie ludzi ktorzy maja lub mieli stycznosc z transportem a dokladnie chodzi o wywrotki 4-osiowe man lub mercedes.Kupujac taki woz za gotowke,jakies 250-300tys,za ta cene jest juz dosc dobry sprzet,majac prawo jazdy i przynajmniej na poczatku bedac kierowca,ale nie posiadajac zadnych kontaktow i ukladow w tej branzy-czy warto?Lokalizacja to woj.Mazowieckie,na poczatku moze byc ciezko ze znaleziem zlecen szczegolnie takich stalych np.przy budowie odcinka drogi lub duzego osiedla,ale somochod za gotowke to brak rat leasingowych,sam sobie jestes kierowca wiec koszty nie wysokie,i mozna sobie pozwolic na dlugie rozwijanie dzialalnosci i poszukiwanie zlecen,niz jesli ma sie na glowie co miesiac rate leasingowa,i jeszcze kierowce ktory oczywiscie odejdzie jak nie bedzie mial roboty.Co myslicie o tym czy warto sprobowac w tej dokladnie sytuacji jaka przedstawilem?Prosze o odpowiedzi i opinie,moze jakies rady jak znalezc duze zlecenia.Dziekuje i pozdrawiam.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl