logo
 Pokrewne renessmeKomisja Europejska procedury kontrolikontrola faktur bezpłatny programkorek kontrolny poziomi olejuKontrola ZUS ciąży Warszawakontroler sieci Dell D600kontrolka silnika Audi A6kontrola czasu pracy kierowcyKorekta deklaracji VAT po kontrolikontrolka z kierownica w SkodzieKontrola z ZUS -L4
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bibliotekarz.opx.pl
  • renessme


    kontroler multimediów audio...
      siemka.

    nieszczęśliwym trafem odinstalowałam ze swojego kompa kontrolera multimediów audio i kiszka...

    czy ktoś mógłby mi powiedzieć skąd mogłabym ściągnąć takie cuś.

    dodam że jestem totalnie zielona jeżeli chodzi o kompa...



    Zazwyczaj dźwięk występuje pod wykrzyknikiem z nazwą "kontroler multimediów" lub "kontroler audio".

    Sprawdź jakie urządzenie masz ustawione jako główne ;)



    Cytat:
    kontroler pamięci wbudowany w oba te procesory jest raczej ten sam :roll: /(w każdym razie nic mi nie wiadomo by były jakieś zmiany poczynione). Nie wiem, ale na TL-56 oraz Sempronie 3400+ jest wszystko tak jak ma być. Gdzieś na forum zetknąłem się z postem, w którym ktoś napisał, że TL-50 oraz TL-52 ma problem z identyfikacją tych 800MHz.

    Pomijając ten fakt, udało mi się w końcu poprawnie (mam nadzieję) zainstalować Turiona 64 X2 TL-56 do mojego BenQ P52EG (w zasadzie już nie EG). Wcześniej miałem okazję do niego pomyślnie wmontować TL-52, aczkolwiek nie byłem zadowolony ze miany, ze względu na jego gorszą wydajność w aplikacjach multimedialnych, w porównaniu do Semprona 3400+.

    W zasadzie nie obeszło się bez problemów. Zaraz po zamontowaniu TL-56 i zakończeniu testów na 3dmark05 zauważyłem że temp. procesora sięga 83 stopni. Trochę mnie to zaniepokoiło. Postanowiłem jeszcze sprawdzić co pokarze Stress Prime i w sumie także mogłem podczas tych testów robić sadzone na obudowie. Udałem się więc po poradę do autora tego wątku, który poradził zrobić wszystko one more time. I w zasadzie to podziałało. Zabrałem się kolejny raz do dokładniejszego oczyszczenia wszystkiego acetonem, nałożenia pasty Zalman ZM-STG1 i dokładnego przykręcenia całego układu chłodzącego do kupy. Podziałało, pomijając fakt, że zapomniałem podpiąć wenętrznego wentylatora do mobo :P Zorientowałem się po 8 minutach testów na 3dmarku05. Z początku byłem zadowolony że wentylator się nie uruchamia, myśląc że nie działa bez przyczyny, pewnie nic się nie grzeje heh

    Ogólnie póki co maksymalną zanotowaną przeze mnie temperaturą są 63 stopnie po 3dmark05 oraz kilkugodzinnej pracy, podczas której grałem troszkę w cs:s... dodam że pasta dopiero po 270 godzinach osiągnie swój optymalny stan.

    BenQ P52 może wprowadził wiele kontrowersji na łamy tego forum, ale no nie ma ideałów... Ja natomiast pozostaje wśród zadowolonych kupców tego sprzętu.




    Dreamcast:
    PROCESOR: Hitachi SH-4 / 200 MHz (128-bits procesor RISC, 360 MIPS, 1,4 GFLOPS
    PAMIĘĆ: 16 MB RAM, 8 MB Video RAM, 2 MB Audio RAM
    GRAFIKA: standardowa rozdzielczość NTSC i PAL, paleta 16,7 mln. kolorów, sprzętowe wsparcie dla zaawansowanych technik 2D i 3D (perspective-correct texture mapping, point, bilinear, trilinear and anisotropic mipmap filtering, Gouraud shading, Z-buffer, colored lig
    Układy wspomagające: NEC/VideoLogic PowerVR Series2 / 100 MHz (procesor graficzny, 3 mln. polygons/s), Yamaha ASIC (dźwięk)

    PlayStation 2:
    PROCESOR: 128 bitowy "Emotion Engine"
    TAKTOWANIE ZEGARA: 294,912 MHz
    PAMIĘĆ: 32 MB
    PROCESOR GRAFICZNY (TAKTOWANIE): "Graphics Synthesizer" (147,456 MHz)
    PAMIĘĆ GRAFICZNA: 4 MB
    PAMIĘĆ MUZYCZNA: 2MB
    PRĘDKOŚĆ CZYTNIKA: x24 (CD-ROM) i x4 (DVD-ROM)

    Xbox (nie miałem czasu tłumaczyć):
    CPU: 733 MHz chip crafted by Intel
    Graphics Processor: 250MHz custom chip named XGPU, developed by Microsoft and nVIDIA
    Total Memory: The RAM in the Xbox will be supplied by Micron, it will be 64 MB running at 200MHz DDR (Double-Data-Rate)
    Memory Bandwidth: 6.4 GB/sec
    Polygon Performance: 125 M/sec
    Sustained Polygon Performance: 100+ M/sec (transformed and lit polygons per second)
    Micropolygons/particles per second: 125 M/sec
    Particle Performance: 125 M/sec
    Simultaneous Textures: 4
    Pixel Fill Rate - No Texture: 4.0 G/Sec (anti-aliased)
    Pixel Fill Rate - 1 Texture: 4.0 G/Sec (anti-aliased)
    Compressed Textures: Yes (6:1)
    Full Scene Anti-Alias: Yes
    Micro Polygon Support: Yes
    Storage Medium: 2-5x DVD, 10GB hard disk, 8MB memory card
    I/0: 2-5x DVD, 10GB hard disk, 8MB memory card
    Audio Channels:64 (up to 256 stereo voices)
    3D Audio Support: Yes
    MIDI DLS2 Support: Yes
    AC3 Encoded Game Audio: Yes
    Broadband Enabled: Yes
    Modem Enabled: No
    DVD Movie Playback: Remote control package required
    Maximum Resolution: 1920x1080
    Maximum Resolution (2x32bpp frame buffers +Z): 1920x1080
    HDTV Support: Yes
    Controller Ports: 4 USB Ports


    Aby Mateuszus nie wyjeżdzał z kolejnym tekstem prezentuje specyfikacje konsol, o które przede wszystkim mi chodziło:

    Xenon (pełna specyfikacja, która może jeszcze ulec zmianie):
    CPU: 3.5+ GHz PowerPC; z 3 niezależnymi rdzeniami procesora na pojedynczym chipie, każdy taktowany prędkością 3.5+ GHz,
    GPU: 500+ MHz chipset graficzny firmy ATI; z 48 "Arithmetic Logic Unit" (ALU), Direct3D 9.0, Pixel Shading 3.0, Vertex Shaders,
    RAM: 256+ MB pamięci RAM; przy 22.4+ GB/sec przy dzielonym paśmie pomiędzy CPU oraz GPU,
    Audio: efekty dźwiękowe przetwarzane przez CPU,
    Media: napęd 12x DVD,
    Porty: 4 dla kontrolerów, 2 na karty pamięci, USB 2.0, VGA "output" - opcjonalnie

    Phantom:
    AMD; Athlon™ XP 2500+ central processing unit (CPU)
    NVIDIA; GeForce™ FX 5700 Ultra graphics processing unit (GPU)
    NVIDIA nForce™2 Ultra 400 platform processor
    256 MB RAM
    40 GB local content cache
    Microsoft Windows XP; Embedded Operating System

    Moim zdaniem z biegiem lat konsole coraz bardziej zaczynają przypominać pecety, phantom jest tego najlepszym przykładem, trochę smutno sie robi, ale cóż...


    Woh! Ale się napisałeś (hiehie). Teraz mnie posłuchaj.
    Z X-Box nie miałem doczynienia, ale jeżeli byś troche POCZYTAŁ o tej konsoli na stronie producenta, to byś zrozumiał, że X-Box bardziej przypomina PCta niż konsolę. Dlaczego? Ano, ma na starcie dysk, modem, hardware żywcem z PC no i (przede wszystkim) GRY PECETOWE!

    No...

    Co do PlayStation2 to możesz znaleść na tą konsolę LINUXA i przeglądarkę internetową. Ect. jest tego trochę do omówinia...

    Dreamcast... opiera się na... WINDOWS CE (dobrze napisałem?)!! Poza tym masz tam OD CHOELRY PROGRAMÓW MULTIMEDIALNYCH typu MP3 Player, czy DivX Player, oraz (to już do wszystkich konsol) EMULATORY!

    Dlatego uważam, że mówienie o tym, że konsole NIEDŁUGO upodobnią się do PC jest aroganckie i bezmyślne, gdyż mają takie możliwości od przeszło kilku lat...

    Nawet Ci mogę włączyć program do programowania (w Visual Basicu jak pamiętam) na PS2, bo mam taki.



    Przejściówki nie mam, ale zrobiłem to inaczej.
    Mam drugiego laptopa acer'a tym razem celeron m i jest naped dvd-rw.
    Włożyłem płytkę z systemem, odpaliłem, podłączyłem dysk usb, założyłem partycję hfs journaled system zainstalowalem.
    Podłączyłem dysk do mojego netbooka i wybrałem bootowanie z dysku usb.
    Niestety jabłuszko się nie pojawiło tylko komenda:
    boot0: MBR
    boot0: MBR
    boot0: error
    I tyle system nie chce ruszyć mimo, że się ładnie zainstalował.
    Czy wogule jest możliwa taka kombinacja, że instaluje system na innym komputerze i potem będzie śmigał ? Nie będzie jakiegoś konfliktu sprzętowego.

    IIga sprawa.
    Piszesz o innym komputerze z mac'iem - na wspomnianym wcześniej "dużym acerze" zainstalowałem ideneba z windowsem w dualboocie.
    Windows ładnie odpała mac też startuje, ALE - właśnie pojawia się problem jest przekreślony ogonek łabłuszka - czytałem że to problem Still Waiting for Root Device ze sterownikami dysków lub coś podobnego niestety nie wiem jak to naprawić.
    Jesteście w stanie mi pomóc ?

    Oto wyciąg z everesta "dużego" acera :

    Typ procesora Mobile Intel Celeron M 430, 1733 MHz (13 x 133)
    Nazwa p³yty g³ównej Acer Aspire 3680
    Mikrouk³ad p³yty g³ównej Mobile Intel Calistoga-GML i940GML/i943GML
    Pamiêæ fizyczna 502 MB (DDR2-533 DDR2 SDRAM)
    DIMM3: Hynix HYMP564S64BP6-C4 512 MB DDR2-533 DDR2 SDRAM (5-4-4-12 @ 266 MHz) (4-4-4-12 @ 266 MHz) (3-3-3-9 @ 200 MHz)
    Typ BIOS'u Phoenix (09/18/06)

    Ekran:
    Karta wideo Mobile Intel(R) 945GM Express Chipset Family (64 MB)
    Karta wideo Mobile Intel(R) 945GM Express Chipset Family (64 MB)
    Akcelerator 3D Intel GMA 950

    Multimedia:
    Karta dŸwiêkowa Realtek ALC883 @ Intel 82801GBM ICH7-M - High Definition Audio Controller [B-0]

    Magazyn:
    Kontroler IDE Intel(R) 82801G (ICH7 Family) Ultra ATA Storage Controllers - 27DF
    Kontroler IDE Texas Instruments PCIxx12 Integrated FlashMedia Controller
    Storage Controller AYDCHOZX IDE Controller
    Storage Controller SCSI/RAID Host Controller
    Dysk fizyczny TOSHIBA MK6034GAX (60 GB, 5400 RPM, Ultra-ATA/100)
    Napêd dysków optycznych PHILIPS DVD-RAM SDVD8821 (DVD+R9:4x, DVD-R9:4x, DVD+RW:8x/8x, DVD-RW:8x/6x, DVD-ROM:8x, CD:24x/24x/24x DVD+RW/DVD-RW)
    Napêd dysków optycznych TY0629P OKH950X SCSI CdRom Device
    Napêd dysków optycznych UFY 678D6BO9IBK1 SCSI CdRom Device
    Status dysków SMART OK


    Karta sieciowa Atheros AR5005G Cardbus Wireless Network Adapter
    Karta sieciowa Marvell Yukon 88E8038 PCI-E Fast Ethernet Controller

    DMI:
    DMI: producent BIOS'u Acer
    DMI: numer wersji BIOS'u v1.3211


    Czekam na info jak odpalić system na tym dużym acerze i na netbooku :)

    Dzięki i Pozdrawiam Wszystkich !

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl