logo
 Pokrewne renessmeKomisja Europejska procedury kontrolikontrola faktur bezpłatny programKontrola ZUS ciąży Warszawakontroler sieci Dell D600kontrolka silnika Audi A6kontrola czasu pracy kierowcyKorekta deklaracji VAT po kontrolikontrolka z kierownica w SkodzieKontrola z ZUS -L4kontrola ryzyka BHP
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adbuxwork.keep.pl
  • renessme


    ostra powiem ci jedno
    komputer jest informowany o wymianie oleju w chwili jego wymiany jet wprowadzana informacja
    ja ndal borykam sie ze sprzedaza E60 wiec jezdze nim nadal ale sprawa wyglada tak
    jedziesz do serwisu wymieniaja olej filtry itp i robia kasacje przegladu powiny tez daz informacje dla kompa przy jakim stanie licznika byl wymieniany olej itp badz robiony przeglad , wie jesli nie mialas tego wykasowanego to nic sie nie dzieje z autem to drobiazg

    jak chcesz przyjade do ciebie z kompem i zawsze ci bledy pokaze i nie wazne czy robila auto w niemczach czy tez w polsce w Aso byle pierdola dawana jest informacja do kompa a potem sie to mnożny

    najprosciej odlaczyc aku od auta na 2 h a po podlaczeniu uruchomic silnik w celu adaptacji i masz wszystkie bledy wykasowane ( nietyczy kontrolek silnika oleju i serwisu )

    P.s. dzieki Kami w koncu zrozumialem o co chodzilo Ostrej
    Użytkownik Animus edytował ten post 28 maj 2010 - 12:46



    " />witam.mam pytanie poniewaz obejzalem dzis fajne e 60 530 benzyna pelna opcja manual.silnik smiga nie bierze oleju zawieszenie ok przebieg 167tys servisowany w bmw.jedyna rzecza ktora mnie martwi i w zasadzie powstrzymuje od zakupu to ze mechanik ktory wymienial jakas tam uszczelke i popychacze na nowe przy przebiegu 100tys zauwazyl ze na wskutek nieterminowej wymiany oleju(ok 550 km) leciutko podtarty byl walek wydechowy.auto od tamtej pory przejechalo 67tys nie bierze oleju(wymiana co 6tys km pelen syntetyk vavoline) silnik pieknie mruczy.mechanik mowi zeby sie tym nie przejmowac i ze nic sie zlego z tym nie stanie.kontrolka oleju gasnie po odpaleniu od razu.jakies sugestie ?dziekuje za wszelkie porady



    1. Czy spotkał sie ktoś z skrzypiącymi uszczelkami ? Po prostu jak sie jedzie po lekkich wybojach, np. kocie łby to uszczelki stykajac sie z karoserią skrzypią. Sprawdzalem i uinnych, obajw nie wystepuję, moze akurat moje sa jakies felerne, produkcja auta marzec 2004
    Po nasmarowaniu WD40 lub jakąś wazeliną objaw znika , ale tylko na 2 dni
    2. Czy nie przeszkadza Wam to , ze prawa kontrolka od kierunkow jest praktycznie niewidoczna ? Przysłania ją koło kierownicy . Nie wiem kto to projektował... , ale porażka na maxa. tzreba dobrze sie nagimnastyjkowac z reg. kier. , aby to bylo w miare widoczne

    3. Dziwgnie od tempomatu , niefortunnie zrobiona obok dzwigni od kierunków. Często można zahaczyc

    5. Da się wykasować inspekcje oleju za pomocą kombinacji jakis przyciskow w menu itp. ?



    Witam,
    Czy w E60/E61 jest możliwość wyświetlania biegu, którego automatyczna skrzynia używa w danym momencie?
    Nie mówię o tybie manual (M1, M2, itd.), chodzi mi o kontrolę kiedy jadę na D lub DS.
    Zmieniłem właśnie olej w asb i mam wrażenie, że w standardowym programie D nie wybiera 6. biegu.
    Model to 530d z 09/2004, skrzynia steptronic.

    Będę wdzięczny za sugestie i pozdrawiam!



    Witam!
    Jestem nowym klubowiczem!!!mam prawdopodobnie uszkodzony czujnik poziomu oleju,przy uruchomianiu samochodu zapala się na parę sekund żółta kontrolka od oleju w bmw e60 2004r:chciałem wymienić ten czujnik na jakiś zamiennik,ale dowiedziałem się że czujnik należy wymienić tylko na oryginalny,gdyż w przypadku zamiennika występuje błąd na komputerze,proszę o podpowiedz czy to musi być oryginalny?,czy jednak może być zamiennik!jeśli zamiennik to jaki????



    jak bedziesz kupowal 535 z wyposazenia polecam:
    w poprzedniej E60 530i nie mialem tego w obecnej 545 posiadam i naprawde roznica w prowadzeniu jest niesamowita :

    code: 229 Dynamic Drive
    code: 217Aktivlenkung


    Generalne z E60 jestem zadowolony 535d jezdzilem, kolega ma lecz jedynie ma obawe do tych dwoch turbin statnio mial dziwna sytuacje -pojechal do niemiec , wiadomo ostra jazda na autostradzie , po powrocie zapalila mu sie kontrolka niskiego poziomu oleju w silniku. otwiera maske a tam czarno od oleju . pierwsze co to serwis - w serwisie wymiana dwoch turbin ::) cene pewnie znacie okolo 12 chyba mu powiedzieli - ale ktos polecil wymiane uszczelniaczy i narazie jezdzi . ale z tymi turbinami to loteria w niektorych modelach rewelacja nic sie nie dzieje a w niektorych co chwilka cos .

    Jak bedziesz miec pytanka o e60 jeszcze jakies odnosnie benzyny 530 545 to pytaj

    pozdrawiam




    Takie mam doświadczenie że nie ufam takim bajerom w autach szczególnie że odpowiadającym za moje życie lub zdrowie.Mam E60 juz trochę czasu i wiem jak to wszystko "super" działa klocki z kompa powinny byc a juz darły tarcze idrive dziala a za chwilę już nie działa itd itd.U kolegi z forum turbina wywaliła olej poszedł na ulice a komp nawet nie zaeragował na brak oleju a powinien itd itd.
    hej
    dobrze ktoś napisał w tytule bajery.


    myśle, ze to troche inny system niż proste czujniki, działa na zasadzie wiązek radarowych, czujników jest pewnie sporo i innych warunków aby wszystko działało dobrze.

    natomiast co do czujników klocków to przecież zwykły obwód pracujący na zasadzie przerwy. Z drugiej strony kiedy padła mi turbina nie pojawiła sie nawet kontrolka, ze coś z silnikiem jest nie tak, np ze jest za niskie ciśnienie doładowania. nie wiem może dopiero po podpięciu do kompa można było to odczytać.




    natomiast co do czujników klocków to przecież zwykły obwód pracujący na zasadzie przerwy. Z drugiej strony kiedy padła mi turbina nie pojawiła sie nawet kontrolka, ze coś z silnikiem jest nie tak, np ze jest za niskie ciśnienie doładowania. nie wiem może dopiero po podpięciu do kompa można było to odczytać.
    Obwód klocków wylicza ci stopień zużycia i mi raz wyliczył że sa a już nie było a drugi raz że nie ma pojechałem na wymianę a jeszcze sporo było.Więc wyluzowałem po początkowej fascynacji w elektronikę E60.
    Nie wiem jak w E90 ale w E60 jak spadnie poziom oleju poniżej MIN to idrive daje komunikat na duzym ekranie dolej oleju a u kolegi nie zadziałało więc to wszystko niby jest ale czasem nie działa.
    hej



    Kolego jak umieszczasz post zawsze dodaj jaki jest symbol modelu e28 e34 e39 czy e60, e61, Co do kontrolek to wiec tak liczba ich powinna wynnosic 5 zielonych 1 żółta i 1 czerwona. gasna one wraz z odpowiednia iloscia przejechanych kilometrow i swiadcza o zblizajacej sie wymianie oleju jak zapali sie zółta to wymiana bedzie za niedługi czas, natomiast nie mierza one ilosci oleju w silniku bo było by to bezsensowne!! o stanie oleju swiaczy czerwona lub żółta kontrolka oleju , iiiii pamietaj to tylko kontrolki !!! wiec zawsze badaj stan na letnim silniku... pzdr



    Witam wszystkich.
    Tym bardziej ze jest to moj pierwszy post
    Probuje wykasowac inspekcje tylnich hamolcow i gdy to robie pojawia mi sie -25000 do nastepnej wymiany.. tym samym mam ciagle blad
    dodam ze np. dzis kasowalem inspekcje oleju i wskoczyla ladnie na 30000 wiec kontrolka sie wykasowala
    postepuje wedlug instrukcji czyli na 2 stopniu stacyjki przytrzymuje dluzej guzik kasowania licznika pojawia sie do wyboru co skasowac ustawiam dana inspekcje przytrzumuje znow i pojawia sei reset znow niby resetuje i wskakuje na -25000 ... czy cos pominalem ?;)
    a moze jest jakis inny sposob na to? E60 druga polowa 2005 roku
    Dziekuje z gory za jakies odpowiedzi
    pozdrawiam




    Witam wszystkich.
    Tym bardziej ze jest to moj pierwszy post
    Probuje wykasowac inspekcje tylnich hamolcow i gdy to robie pojawia mi sie -25000 do nastepnej wymiany.. tym samym mam ciagle blad
    dodam ze np. dzis kasowalem inspekcje oleju i wskoczyla ladnie na 30000 wiec kontrolka sie wykasowala
    postepuje wedlug instrukcji czyli na 2 stopniu stacyjki przytrzymuje dluzej guzik kasowania licznika pojawia sie do wyboru co skasowac ustawiam dana inspekcje przytrzumuje znow i pojawia sei reset znow niby resetuje i wskakuje na -25000 ... czy cos pominalem ?;)
    a moze jest jakis inny sposob na to? E60 druga polowa 2005 roku
    Dziekuje z gory za jakies odpowiedzi
    pozdrawiam

    Czy kolega naprawde wymienił klocki i olej? Zeby czasem nie była to fikcja!! I kłopoty dla nowego właściciela.



    witam wszystkich
    a teraz moje 3 grosze. Mam E60 520i . Wymieniałem olej tradycyjnie w serwisie BMW. Zalali mi Castrola 0W30. Cała "akcja" odbywała się latem. Podczas powrotu do domu (fakt, że było bardzo gorąco na zewnątrz) zapaliła się kontrolka "oil engine pressure"- podczas pracy na biegu jałowym i staniu w korku. Wróciłem do serwisu i opowiedziałem o tej przypadłosci. Panowie podrapali się w głowę....wymienili czujnik cisnienia oleju. Kolejny upalny dzień ...to samo. Gong, czerwona kontrolka smarowania( powtarzało się to tylko na rozgrzanym silniku, upale na zewnatrz i biegu jałowym). Wróciłem do serwisu. Kierownik serwisu powiedział, że być może spowodowane jest to zbyt rzadkim olejem przy wysokich temp. Wymienili mi na Mobil1 5W50.......i problem...odpukac w niemalowane ...na razie się nie powtórzył. Nawiasem mowiąc kier. serwisu powiedział mi, że dedykowany do tego modelu jest 5wXX.
    Cała sprawa spedzała mi sen z powiek, tym bardziej, że auto ma niecałe 4 lata i 70k przebiegu.
    pozdrawiam



    " />od roku jestem ekhm współużytkownikiem ojcowego W211 E200 [1,8 163ps]

    przed kupnem auta czytaliśmy różne fora dot. tematyki AWARYJNOŚCI I RDZEWIENIA NOWYCH MERCEDESÓW.
    rozważaliśmy A6, E60, W211, E90.

    Zdecydowalismy sie na w211 gdyz udało nam sie znaleźć auto z pełną ksiazką serwisową, z polskiego salonu, 2004r., przebieg 65000km. conajważniejsze nie uszkodzone w jakikolwiek sposób [potwierdzone miernikiem grubosci lakieru + wszelakie oryginalne oznaczenia kodowe na chłodnicy, reflektorach przednich, szybach - wszystko 04 na przednim wzmocnieniu nawet oryginalne naklejki mercedesa. Nie ma na nim JAKICHKOLWIEK oznak korozji, tłumiki, ważniejsze elementy zawieszenia nie wymieniane od nowości, [auto jeździlo po polskich drogach na 18calowych felgach]. Co do spalania - cykl mieszany 9L, miasto 11L [12,5 teraz w zimie] na trasie z WŁĄCZONĄ klimą przy jeździe ~100km/h - 6,4L

    Mieliśmy okazję z tatą jeździć także A6 - poziom komfortu nieporównywalnie mniejszy na oponach o profilu 60mm 16'' niż w mercedesie na 18'' profil 40. Jeśli chodzi o naprawy to w przez okres 14 miesięcy zostały wymienione oczywiście
    - olej
    - filtry
    - odświeżenie klimy
    a także
    - cewka zapłonowa [ mimo tego auto jeździło bezproblemowo, zapaliła się tylko kontrolka - informacja o "dogorywającej" cewce
    - mata srs pod fotelem pasażera

    nie ukrywam, osobiscie wolałem e60 ale do mercedesa przekonała nas jego bezwypadkowa przeszłość, czego o igiełkach z zachodu powiedzieć nie można, wystarczy wziąć do ręki miernik albo mieć wprawione oko.
    Niestety, dla większości handlarzy uderzenie skutkujące pękniętą szybą czołową to wciąż stłuczka, nie wypadek!!



    " />Jestem - nie do końca szczęśliwym - posiadaczem mojego wymarzonego auta BMW 530d (e60)
    Na początku było wszystko OK, az do momentu, kiedy zaczipowałem auto. Po upływie kilku tygodni od zaczipowania zacząłem czuc spaliny, a nastepnie w miarę, gdy spaliny stawały sie wręcz dokuczliwe, zacząłem także tracić stopniowo moc. Spadek mocy uwidaczniał sie przy prędkości powyżej 120km, oraz obrotach ponad 3500. Gdy jednak nie dodawałem zbyt raptonie gazu, mogłem rozpedzić się do nawet 270 km, ale bardzo stopniowo. Po kilku dniach pojawiły sie następne problemy, a mianowicie powyżej 110 -120 km już w ogole nie włączała się turbina, po czym po kolejnych kilku dniach przestała włączać sie całkowicie.
    Na tym mądrym forum znalazłem kilka praktycznych podpowiedzi, ale głównym powodem był mocno popękany kolektor wydechowy, który pospawałem. Niestety po kilku miesiacach (3 miesiace) sytuacja sie powtórzyła i wymieniłem na drugi kolektor, ale używany co było największym moim błędem, gdyz nie cieszyłem się zbyt długo sprawnym autem. W prawdzie nie tracił mocy, ale drugi kolektor popękał na tyle mocno, że aż dusiły mnie spaliny. Jeździłem tak kilka miesięcy, aż padła turbina i jeden wtrysk. Wówczas, podczas naprawy turbiny, wymieniłem wtrysk i kolektor na nowy.
    Po wymianie przez około 20-50 km nie miałem mocy i auto dość dymiło, bo jak rozumiem wypalały sie resztki oleju. Tuz po tym auto odzyskało dawna sprawność i moc, ale przez około 500-700 km postanowiłem nie przesadzać i jeździć bardzo ostrożnie. Po 5-6 dniach poczułem spadek mocy, a po następnych 2 dniach turbina przestała się już całkowicie włączać. Zrobiłem już 900 km, wiec sugerowano mi wymienić olej, ale co mam zrobić?
    Dlaczego znów nie ma mocy?
    Co mogło się stać?
    Wymieniać olej, czy nie?
    Czy ktoś juz miał podobny problem?
    Czy wpływ może mieć filtr cząsteczek stałych? (nie wymianiałem go ze względy na dopalający sie olej)
    Proszę o jakies sugestie, linki, rady i pomoc

    Dziś pojawiła się kontrolka błędu "increased emissions" - jestem bezradny...!

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl