logo
 Pokrewne renessmekomfort bus rozklad jazdykomfortowe wagony sypialne nad morzekomfort Bus Płock Warszawakomfort bus Warszawa Zachodniakomfort bus Dworzec Zachodnikomfort Warszawa Zachodnia Płockkomfortowo Łódź Warszawakomfort bus plockKomforti Tabor WielkiKomfortowe domki w górach
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • opowiastki.keep.pl
  • renessme



    Chodzi mi o rozwój w kierunku LCC niż linii biznesowej, oraz zakup maszyn 50-70 miejscowych, gdzie pasażer może się czuć komfortowo, czego nie można powiedzieć o J32.
    No i reklama, bo jak na razie to jej niestety nie widać.
    Ja tam widziałem maasę reklam w Bydgoszczy, a nawet w moim rodzinnym Włocławku.

    A linia na początku ma J32, to trudno tak od razu zacząć od czegoś innego, czego się nie ma. Powoli się nam rozwija fajnie ten Jet Air.



    Na początek pozwolę sobie wstawić taką listę osób i ich stacji bazowych które pomagają kierowcom dotrzeć do celu w danym mieście :

    Bełchatów - Czesław - #16
    Bydgoszcz - Kobra - #24

    Chełm - ????? - #11

    Dęblin - Cobra Junior - #19, #28

    Gdańsk - ????? - #11
    Gliwice - ????? - #26

    Inowrocław - Zombi - #19, #23
    Łódź - #15 Majster Tuszyn
    Olkusz - Misiek - #19, #28
    Olkusz - Senior Olkusz - #19, #28
    Ostrów Wielkopolski - Maraton - #26

    Pabianice - Alek - #23
    Piotrków Trybunalski - Bogdan - #24
    Piotrków Trybunalski - Jan - #24
    Poznań - Koliber - #24
    Pruszków - ????? - #13
    Puławy - Cobra Junior - #19, #28

    Rybnik - Kazia - #23

    Strzelno - Wicher - #19
    Szczecin - Romano Pomorzany - #24

    Tomaszów Mazowiecki - Artur/bubutm - #19, #24 zapraszam :)
    Toruń - Gizbern - #19

    Warszawa - Chińczyk Mokotów - #29
    Włocławek - Generał - #19, #20
    Wrocław - ????? - #21, #24

    Lista odpowiada numerowi kanału na którym dany operator prowadzi do celu czy np ja kanał #19 wywołanie Artur lub bubutm , odzywam się i zapraszam na kanał #24 .

    Moja stacja bazowa to :
    Radio - President Walker ASC ( kiedyś może ze wstęgami coś co dx-ów)
    Antena - Sirio Boomerang 27W ; wysokość anteny to 1,73 + przeciwaga 123cm ( na razie tylko taka może kiedyś coś na dachu jak się TBS zgodzi). Pierwszym moim radiem był Alan 109 , który już zmienił właściciela . Następnym nabytkiem był Alan 48+ czy model wyżej , teraz króluje President Walker z ASC ( automatyczna blokada szumów - dużo lepszy komfort jazdy po mieście ) .

    Zachęcam do zakładania stacji bazowych także w domciu :) a nie tylko w autkach .
    Więc 73 , 55 dla Was koledzy .



    Nie chce mi sie dzisiaj analizowac calego rozkladu, ale wg starego rozkladu jazdy z 2009 roku stacja Gniezno obslugiwala w ciagu doby ponad 50 pociagow osobowych. Bez zabawy w szczegoly - nocna zmiana o ktora PKP chce zredukowac gnieznienski dworzec, odprawia 1/5 wszystkich pociagow. Czyli na pozostale dwie zmiany przypada po okolo 20 pociagow.
    Ruch w dzien jest oczywiscie wiekszy ale dzialajac w ten sam sposob nalezaloby zamknac wiekszosc nawet naprawde duzych stacji w kraju bo one tez obsluguja niewiele wiecej pociagow a w nocy pasazerow jest niewielu...

    Co do dawnej ZDOKP...
    Doprowadzili do ruiny takze najwiekszy wezel kolejowy w kraju - Poznan. W calej aglomeracji poznanskiej nie ma juz zadnej stacji towarowej, poznanski Dworzec Glowny, chociaz najwiekszy technicznie w kraju, jest prowincjonalna ruina otoczona ogromnymi i zdewastowanymi nieuzytkami. Chyba tylko dzieki temu ze przez Poznan przebiega linia Berlin - Moskwa w Poznaniu sa prowadzone remonty infrastruktury. Nowy dworzec, o ile powstanie, bedzie duzo mniejszy od obecnego. Poznan jest chyba jedynym duzym miaastem w kraju, gdzie pociagi pospieszne zatrzymuja sie tylko na dworcu glownym bo reszte stacji zredukowano do roli przystankow pociagow lokalnych. Kiedys pospieszne stawaly na Garbarach, Debcu i Starolece, pozniej tymczasowo na Wschodnim. Obecnie nie ma juz stacji posrednich co jest chyba ewenementem w kraju. Sam dworzec w Poznaniu to gorsza prowincja niz dworzec w Bydgoszczy. Moze tylko wielkoscia holu glownego, iloscia kas, KFC, sklepami i sasiedztwem skrzyzowania waznych ulic dominuje nad bydgoskim odpowiednikiem.
    Poza tym w Wielkopolsce PKP wlasciwie tylko likwiduje polaczenia a np w Kujawsko-Pomorskim udostepniono przewozy na wybranych liniach spolce PCC Arriva i zwiekszono ilosc polaczen miedzyregionalnych.

    Wracajac do Gniezna - podobno PKP chce przeniesc WC z szopy obok stacji do wnetrza budynku. Domyslam sie, ze chodzi im tylko o maksymalne zredukowanie powierzchni samego dworca i sprzedaz terenow. Nie wierze w dobre intencje PKP, ze zalezy im na komforcie podroznych itp.
    Zlikwiduja po prostu restauracje lub cukiernie a moze tylko zbuduja wewnatrz budynku kontener jak we Wloclawku na zewnatrz i tam zrobia WC.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl