witam
ponownie podpiolem op-coma i wyskoczyly takie bledy:
U2108 - CAN-BUS - brak komunikacji z ABS/TC
(00) - Obecny
U2105 - Magistrala CAN, komunikat modułu ECM poza wymaganym zakresem
(71) - Obecny
P0500 - Czujnik predkosci pojazdu, wadliwe dzialanie
(00) - Obecny
P1390 - Nieprawidłowy sygnał sensora prędkości lewgo przedniego koła
(00) - Obecny
P1395 - Nieprawidłowy sygnał sensora prędkości koła przednie prawe
(00) - Obecny
po skasowaniu zostaje
U2108 - CAN-BUS - brak komunikacji z ABS/TC
(00) - Obecny
U2105 - Magistrala CAN, komunikat modułu ECM poza wymaganym zakresem
(71) - Obecny
ale jak klikam odswiez liste pojawiaja sie znow wszystkie i tak wkolko:( prosze o jakies sugestie co do tych bledow:(
a ja jak dzis jechałem do szkoły to na wiadukcie dombrowskiego autobus komunikacji miejsckiej (MAN przegubowy), cała komora silnika i czesc tyłu sie schajcowały :|
Mój koleś uczestniczył w gaszeniu tego autobusu. Poszły 4 gaśnice i nic nie pomogło :P
:) Witam jestem tu nowy kupiłem sobie vectrę i mam problem ze skrzynią automatyczną a mianowicie pojawiły się błedy mówiące o braku komunikacji silnika ze skrzynią U2106 i U2104 w ECM oraz U2105 iU2103 wTCM czy ktoś z was jest w stanie mi pomóc w usunięciu tej usterki jeżeli tak to proszę o kontakt
witam
ponownie podpiolem op-coma i wyskoczyly takie bledy:
U2108 - CAN-BUS - brak komunikacji z ABS/TC
(00) - Obecny
U2105 - Magistrala CAN, komunikat modułu ECM poza wymaganym zakresem
(71) - Obecny
P0500 - Czujnik predkosci pojazdu, wadliwe dzialanie
(00) - Obecny
P1390 - Nieprawidłowy sygnał sensora prędkości lewgo przedniego koła
(00) - Obecny
P1395 - Nieprawidłowy sygnał sensora prędkości koła przednie prawe
(00) - Obecny
po skasowaniu zostaje
U2108 - CAN-BUS - brak komunikacji z ABS/TC
(00) - Obecny
U2105 - Magistrala CAN, komunikat modułu ECM poza wymaganym zakresem
(71) - Obecny
ale jak klikam odswiez liste pojawiaja sie znow wszystkie i tak wkolko:( prosze o jakies sugestie co do tych bledow:(
chyba każda 2.2 ma takie błędy...... mam identyczne diagonza prosta;] 3 literowa;]
" />wiesz martin akurat nie mowimy o przyjemnosci, bo watpie czy o 5.30 do warszawy to sie jedzie dla przyjemnosci i zeby podziwiac widoki za oknem. Ja jako osoba dla ktorej liczy sie czas, pieniadz i dostepnosc danego srodka komunikacji stawiam w tym przypadku na autobus.
P.S. Nie powiedzialabym ze pociag to znow taki "blachoaromat"...
Tylko to trzeba robić za wczasu. Załatwić taką sprawę z MPK. Bo dużo łatwiej jest jak się dostanie taki autobus jeszcze sprawny i trzeba o niego zadbać by się nie zniszczył niż wygrzebać wrak i go latami odbudowywać...
Tak offtopicując to moim marzeniem jest żeby w miejscu obecnej zajezdni na Helenowie powstał nie żaden market a nowoczesne biurowce w których parter byłby przeznaczony na muzeum komunikacji miejskiej...
Zapomniałeś o jednym z głównych przystanków PKS'u mieszczącym się pod moim domem. Wielu ludzi (a przede wszystkim sudentów) z po za miasta czeka na nim na komunikację państwową: busy i PKS, gdzie wyruszą do swojego domu po za Lublin.
Nie przeceniałbym wagi przystanku PKS na Sikorskiego. Rzeczywiście pewna grupa studentów korzysta z niego, ale są to jedynie ci, którzy wynajmuja stancję w najbliższej okolicy i nie dojeżdżają tam komunikacją miejską. Ponadto, sporo osób obawia się, że w autobusie PKS nie będzie już miejsc i kierowca się nie zatrzyma, z tego też powodu wolą jechać na dworzec niż ryzykować.
Bardzo dobry pomysł na poprawienie pozycji komunikacji miejskiej, szczególnie jeśli łączyć go z planami na nowoczesny tabor.
Odnośnie sytuacji panującej naszych drogach, czyli słabnąca KM, a coraz większa liczba samochodów, to kiedyś widziałem bardzo ciekawy schemat, oparty na logicznym myśleniu. Polegał on na obliczeniu ilości spalin "wydalanych" przez autobus, a tych, które emitują samochody. Biorąc pod uwagę pojemność autobusu średnio ok. 100 osób, a osobówki ok. 5 osób, można zauważyć, że aby zabrać tylu pasażerów co może jednorazowo wsiąść autobus potrzeba ok. 20 osobówek (wiedząc o tym, że nie zawsze jeżdżą zapełnione, a autobus przegubowy może zabrać nawet 160 osób). Ilość spalin osobówek jest o wiele większa niż autobusu, a co tu mówić trolejbusu emitującego 0% spalin...
Robilem czesc tej trasy, tzn. odcinek z Kaszgaru przez Hetian, Qiemo, Mangai zhen do Huatugou (to czesc ktora pokrywa sie z twoja trasa; dalej jechalem do jeziora Qinghai, wiec bardziej na polnoc). Bylem tam latem w 2002 i wtedy akurat mocno popadalo -- od Qiemo na wschod nie bylo komunikacji publicznej i trzeba bylo probowac stopem.
Co do odcinka Huatugou-Golmud, to kursuje tam autobus. To informacja z sierpnia 2009 -- bylem wtedy w Golmudzie przejazdem. Jest to jeden z nielicznych autobusow odjezdzajacych jeszcze z Golmudu (na poludnie nic regularnie nie jezdzi).
Jezeli jedziesz z Golmudu dalej na poludnie, to polecam Kekexili. Teraz bedzie tam jednak pewnie mocno zimno. W Xinjiang zreszta tez.
M.
" />Matador, Lukasz ma racje. To, ze pokazałeś kilka zdjęć busów na zachodzie Europy, to nie znaczy, że jest to standard. KOMUNIKACJA BUSOWA TO KOMUNIKACJA POMOCNICZA,DOWOZOWA do pętli zbiorczych (mówimy o komunikacji miejskiej). Więc: tak się na zachodzie Europy dzieje, w Polsce też zaczyna (chodzi mi tu o większe miasta). Nie odpowiedziałeś mi na wcześniejsze pytanie: skoro masz takie zdjęcia, to wiesz, że takie busy mogą jeździć także po Polsce. Więc: dlaczego takie busy (miejskich, z pneumatycznymi drzwiami, siedzeniami plastikowymi i przejściem 0,5 m) nie jeżdżą w Kraśniku? Czekam na odpowiedź.