logo
 Pokrewne renessmekomfort bus rozklad jazdykomfortowe wagony sypialne nad morzeKomfort Bus Warszawa Bydgoszczkomfort bus Warszawa Zachodniakomfort bus Dworzec Zachodnikomfort Bydgoszcz Ciechocinekkomfortowo Łódź WarszawaKomforti Tabor WielkiKomfortowe domki w górachkomfort i busy do Warszawy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • slowacja.opx.pl
  • renessme



    A jechałeś kiedyś kiblem full plastik z Gdańska do Warszawy i dalej do
    Płocka przez Kutno czyli ponad 500 km ? Albo nie ogrzewanym kiblem z Torunia
    do Gdańska przez Bydgoszcz w połowie grudnia ?
    Jak widać nie jestem jedyny który przeżył niejedną podróż w EN57 i podpisuje
    się pod propozycją utworzenia połączenia SKM/KM z 3miasta do Wawy.


    Kolego dla mnie to Ty możesz jechać w połowie grudnia i na super przewiewnej
    węglarce lub platformie.Lecz musisz sobie zdawać sprawę, że przeciętny pasażer
    to nie jest "kiblomaniak" tak jak Ty czy ktoś kto jedzie zaliczać linie.Ja jak
    wsiadam na kilka minut do nieogrzewanego ezt to mnie szlag trafia. A często
    przyczyną takiego stanu rzeczy jest to, że maszyniści jeżdżący tym sprzętem nie
    włączają ogrzewania, bo nie mają ochoty biegać do szafki NN odblokowywać
    przekaźnika różnicowego.Poza tym ludzie płacąc za bilet na takim odcinku liczą
    na jakiś komfort a zawieszenie,oraz pudła EN57,EN71 nie są wstanie zapewnić
    najmniejszego minimum.




    Witajcie!

    W związku z rozpoczeciem kursowania "Słonecznego" KM zaczeła mnie
    zastanawiać cena za ten przejazd.

    Kurs do Gdyni kosztuje 22,50.
    Według cennika zamieszczonego na stronie KM tyle powinien kosztować bilet
    na
    podróż na odległość 240 km.
    Do Radomia, czy Płocka - bliskich Warszawie miast, leżacych w województwie
    mazowieckim bllet kosztuje ok 15 zł.
    A do Gdyni 22,50? Skąd ta dysproporcja?


    Jeżeli kogoś to interesuje to 37 % z Gdyni do Malborka to koszt 5,17 zł, a
    PR osob 37 % z Malborka do Gdańska to koszt 5,86 zł, a komfort tego
    pierwszego nie porównywalny z PR :D



    "Jakub Zawiła-Niedźwiecki" <j@astercity.netnapisał:


    "Artur Maśląg 'futrzak'" <futr@polbox.comwrote:
    | Delikatnie powiedziawszy... Nie pierwszy nie ostatni.
    Niestey będe musiał naprawde wyemigrowac do Grecji...


    Eee, Polska być ciekawa kraj :(.


    | Właśnie w Kurierze Mazowieckim zobaczyłem, że w okolocach Płocka mają


    Nic nie było o bezpieczeństwie, tylko o juz wyliczonych wpływach do kasy
    gminnej :(.


    Podobno z Wawy do Katowic w 100% zgodnie z przepisami jedzie się około 7h. -
    jacyś dziennikarze badali.


    No to sie niewiele pomyliłem z tym hotelem. W Sosnowcu jest grób mojej Babci.
    Czyli na odwiedzenie bedę potrzebował ~20 h. Z tego 14 jazda. Chyba pójdę
    do psychiatry. Dobrze, że nie jeżdżę tam 1-szego, bo akcją jesienny liść
    specjalnie zainteresowany nie jestem. Chyba nie pojadę - żona mnie zabije
    za zbyt wolną jazdę, a na jej preferencje i komfort jazdy nie jestem chyba
    finansowy przygotowany (o punktach nie wspomnę);). Mierzył może ktoś
    trasę W-wa - Świecie? - wyjdzie że jeżdzę dwa razy szybciej, niż pozwalają
    przepisy...



    Witam w imieniu wszystkich na forum , nie wiem czy dobrze kojarzę ale jeśli jesteś autorem strony o komunikacji miejskiej w Płocku (ale nie tej oficjalnej) to szczerze gratuluję - świetna robota! Mam nadzieję , że jak będą jakieś nowe wiadomości z tej dziedziny to się nimi podzielisz A wracając do tematu to ja naprawdę nie biorę pod uwagę tego gdzie dany autobus jest montowany tylko to jak się nim jeździ i tutaj naprawdę Solarisy nie wypadają najlepiej. Wygląd faktycznie mają ciekawy ale komfort jazdy zwłaszcza latem jest żaden. Raz byłem świadkiem gdy młoda kobieta zemdlała w tym autobusie zapewne wskutek panującego tam upału (na dworzu wcale nie było tak gorąco). Nie wiem natomiast jak jest z MANami - jeździłem tylko przegubowcami a tych krótkich chyba nie miałem okazji przetestować



    W przypadku Łodzi podobno mowa o kosztach rzędu 50 mln złotych, no ale to miasto
    sporo większe. Myślę że w Płocku powinno się zamknąć w 10 mln. A co do
    bezpośredniego wpływu na życie mieszkańców - może faktycznie miejsc pracy nie
    przybędzie, ale komfort jazdy dla np. turystów wzrósłby znacznie, nie musieliby
    kręcić się po mieście nie wiedząc jak jechać.



    To stary, nowy pociąg. Przede wszystkim zmienione zostały godziny odjazdu Mazovii z Płocka z 5:58, na 4:55, dzięki czemu pociąg na stacji Warszawa Centralna jest o 7:40, a nie prawie o 9:00. Powrót też lepszy 18:05 z Centralnej-20:50 w Płocku. Czas jazdy skrócił się o około 10 minut. Ponadto skład jest obsługiwany nowo zakupionymi piętrowymi wagonami Bombardiera, dzięki czemu komfort nawet dłuższej podróży znacznie się poprawił. Postanowiłem dziś pojechać tym pociągiem do Warszawy tym bardziej, że dzięki wcześniejszej godzinie, mogłem swobodnie zdążyć do pracy. Skład był zestawiony z czterech wagonów w tym jednego sterowniczego z pierwszą klasą. Pachniało w nich jeszcze nowością. Przede wszystkim jest bardzo cichy, nie czuć tak bardzo fatalnego stanu torowiska do Kutna. Wkurzają jedynie mocne świetlówki nad głową, których nie da się wyłączyć. Niestety frekwencja z Płocka około 30 osób. W Kutnie już był tłok, a w Sochaczewie nie dało się wsiąść, mimo że jeden wagon ma prawie 150 miejsc siedzących!



    Płock i Łomża
    Magierski, moc zadań przed tobą. Jeźeli nie poprawisz stanu taboru i komfortu
    podróży, jeźeli nie zmienisz perelowskich nawyków w MZA, twój wypad do Płocka
    nastąpi szybciej, niż się spodziewasz. Na razie rozbudziłeś nadzieje. Po
    pogrobowcu komuny leśnym dziadku Podsiadłymjuź gorzej byc nie może. martwię się
    tylko, czy nie przeniesiesz tu jakichś złych nawyków z Płocka. Przed toba był w
    ZTM dyrektorek z Łomży. takiego nieudolnego ćwoka warszawka jeszcze nie
    widziała. Żeby mi tu powtórki nie było! Do roboty! Ruchy, ruchy!



    Big star to polska marka od początku istnienia, levis ma być może szwalnie w
    Płocku ale polski nie jest, toyota -niektóre modele produkowane są w Turcji,ale
    dalej jest japońska- i co z tego?volkswagen ma fabryki w Meksyku i co? golf jest
    meksykański czy dalej niemiecki? Miejsce produkcji i "siedziba" marki to dwie
    różne sprawy.Zresztą większość ciuchów i tak jest szyta w Chinach.
    Autorka wątku pyta o np.Calvina Kleina,Versace i inne-te marki są w GJ.Co prawda
    nie najnowsze kolekcje, na to u nas nie ma szans, ale są.
    Dżinsy z Big stara i np.Kleina to tak jakby porównywać malucha i mercedasa.Ten i
    ten jeździ,ale cena i komfort jazdy nieporównywalne.Dlatego mercedes jest
    ekskluzywny a maluch nie. Jeden woli tani ciuch z H&M/całkiem niezły/,Big Stara
    inny ma fanaberię /i kasę/na Hilfigera lub Armaniego.O ekskluzywności marki
    świadczą doskonałe tkaniny, świetni projektanci, dobre wykończenie.



    Ta nie ma to jak byli Tyburski, Gawłowski i Pilimon. Niestety, większość
    mądrali wypisujących się w necie to małolaty, którzy nie pamiętają, że byli u
    Nas kiedyś tacy fachowcy, którzy ciągnęli od ówczesnej Petrochemii kupę kasy,
    tylko nie potrafili nic z tych pieniędzy zrobić. Szkoda , że "Dmo" nie ma
    dzisiaj takiego komfortu finansowego, co jego poprzednicy. Niestety, przyszło mu
    rządzić klubem w czasach, gdy Petrochemia połączyła się z CPN, a to już nie jest
    płocki zakład jak niegdyś Petrochemia. Więc trochę rozsądku proszę. Moim
    zdaniem, Dmoszyński jest pewnym gwarantem tego, że Orlen będzie finansował Nasz
    klub. Po co niby Dmoszynski nadał Naszemu stadionowi imię K. Górskiego? A po to,
    żeby na stadionie posiadającym imię tak zacnej osoby nie grała w przyszłości
    drugo, czy trzecioligowa drużyna. To nie przystoi. Stadion z takim zapleczem,
    (sztuczne boisko, „kurnik” jak to niektórzy nazywają, podgrzewana w przyszłości
    murawa), imię jakie mu nadano, musi mieć drużynę pierwszoligową. To właśnie
    zapewnia nam Dmoszyński. Aż strach pomyśleć co się stanie jak „Dmo” stąd
    odejdzie. Obawiam się, że wówczas może pozostać tylko sekcja piłki ręcznej, bo
    nie będzie to wymagało że strony koncernu dużych nakładów finansowych.
    Co do meczu z Lechem, to mam nadzieję, że rozegramy go w Płocku (myślę, że
    ostatecznie okaże się, że jakimś dziwnym trafem nadaje się, by rozegrać na nim
    mecz). A jeśli nie to, to na pewno nie z winy Dmoszyńskiego.



    To wstyd! przeczytajcie to!
    To wstyd żeby takie duże miasto jak radom(szacując to ćwierć miliona, a dokładniej 233 000 mieszkancow!) niebyło stolicą województwa!? co za kretyn to wymyślił radom musi miec wojewodztwo ze wzgledu na komende wojewodzkoa z siedziba w radomiu i wiele innych siedzib oraz delegatur jak widac radom jest w pełni przygotowany na miano stolicy woj. jestem z radomia i uważam ze to super miasto mamy centrum handlowe M1-gdzie sa wszystkie najlepsze, najdrosze i najmodniejsze sklepy, 7 salowe multi kino helios, żadne miasto powiatowe niema tyle marketów co radom w radomiu jest min. real, Carrefour, E.Lecclerc (o ktorych moga pomarzyc sobie kielce) Praktiker , Media Markt, Nomi , Komfort i wiele innych marketów oraz dyskontów a o teatrze i dyskotekach juz nie wspomne . Mamy piekna ulice piłsudkiego i zeromskiego o której łock moze sobie pomazyc!
    pozdrawiam radom musi miec woj, a plock to mała kropka na mapie która nikogo nieobchodzi!



    I na nic zda sie bilet wycieczkowy bo jedny pociag bezpośredni do
    Płocka rusza tuz po 18.00 z centralnego a bilet wycieczkowy
    obowiazuje od 20.00. Szkoda, ze nikt z kolei nie potrafi zauwazyc
    potencjału finansowego jaki próbuje się w piątkiu po południu
    wydostac poprzez autobusy pks i busy z W-wy do Płocka. i ten
    potencjał w niedziele wraca... godzina 18.15 czy 18.10 to godzina
    zbyt pozna aby ktos kto konczy prace o 16.00 czy 17.00 czekał na
    pociag przy takiej liczbie autobusow pks. władze Płocka czy tez
    mazowsza powinny do remtonu torów Płock-Kutno wlaczyc pkn orlen bo
    taka liczba pełnych cystern stanu torów nie poprawia. Jakby czas
    przejadu mozna było zredukowac do 2h (nawet2,5h) to bym nawet na pks
    nie szła. Pociag jest jednak wygodniejszy (jesli chodzi o komfort
    jazdy), jesli nadal by jedziły bombardiery na tej trasie.



    Autobusy niskopodłogowe nie dla wszystkich
    autobusy niskopodłogowe są tylko na rozkładzie na czarno namalowane,ale nie ma
    tego w praktyce.Mam bilet miesięczny na 19 i nie trafiam na te niskopodłogowe
    mimo,że w rozkładzie są w wyznaczonych godzinach.Chyba,że ludzie korzystający z
    19 są ludźmi gorszej generacji!!!!!!!!!!
    Proponuję zmienić autobusy te stare TRUPY w których własnych myśli nie słychać
    dla dojeżdżających na Orlen.Tam wszyscy zdrowi pracują to nie będą mieli
    problemu z wejściem do pojazdu.Ciekawe jak długo by tam pojeżdziły??????
    Bilety drogie a komfort jazdy: pożal się Boże!Dokąd nas pasażerów Płocka KM
    będzie takimi trupami wozić?????????
    Czasem podróż do pracy trwa ponad pół godziny w wiejących szparami
    pojazdach,zimnych poręczach i siedzeniach,a zimą z zamrożonymi szybami,
    rozgrzewającymi się na końcu trasy.
    Tłumaczą to,że na 19 szkoda dobrego autobusu,bo jeżdżą wandale,którzy niszczą
    fotele itp.A co to nas porządnych pasażerów obchodzi?????????
    Niech KM zatrudni ochronę w tych liniach,ale nas nie kara takim komfortem jazdy.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl