A jechałeś kiedyś kiblem full plastik z Gdańska do Warszawy i dalej do
Płocka przez Kutno czyli ponad 500 km ? Albo nie ogrzewanym kiblem z Torunia
do Gdańska przez Bydgoszcz w połowie grudnia ?
Jak widać nie jestem jedyny który przeżył niejedną podróż w EN57 i podpisuje
się pod propozycją utworzenia połączenia SKM/KM z 3miasta do Wawy.
Kolego dla mnie to Ty możesz jechać w połowie grudnia i na super przewiewnej
węglarce lub platformie.Lecz musisz sobie zdawać sprawę, że przeciętny pasażer
to nie jest "kiblomaniak" tak jak Ty czy ktoś kto jedzie zaliczać linie.Ja jak
wsiadam na kilka minut do nieogrzewanego ezt to mnie szlag trafia. A często
przyczyną takiego stanu rzeczy jest to, że maszyniści jeżdżący tym sprzętem nie
włączają ogrzewania, bo nie mają ochoty biegać do szafki NN odblokowywać
przekaźnika różnicowego.Poza tym ludzie płacąc za bilet na takim odcinku liczą
na jakiś komfort a zawieszenie,oraz pudła EN57,EN71 nie są wstanie zapewnić
najmniejszego minimum.
Witajcie!
W związku z rozpoczeciem kursowania "Słonecznego" KM zaczeła mnie
zastanawiać cena za ten przejazd.
Kurs do Gdyni kosztuje 22,50.
Według cennika zamieszczonego na stronie KM tyle powinien kosztować bilet
na
podróż na odległość 240 km.
Do Radomia, czy Płocka - bliskich Warszawie miast, leżacych w województwie
mazowieckim bllet kosztuje ok 15 zł.
A do Gdyni 22,50? Skąd ta dysproporcja?
Jeżeli kogoś to interesuje to 37 % z Gdyni do Malborka to koszt 5,17 zł, a
PR osob 37 % z Malborka do Gdańska to koszt 5,86 zł, a komfort tego
pierwszego nie porównywalny z PR :D
"Jakub Zawiła-Niedźwiecki" <j@astercity.netnapisał:
"Artur Maśląg 'futrzak'" <futr@polbox.comwrote:
| Delikatnie powiedziawszy... Nie pierwszy nie ostatni.
Niestey będe musiał naprawde wyemigrowac do Grecji...
Eee, Polska być ciekawa kraj :(.
| Właśnie w Kurierze Mazowieckim zobaczyłem, że w okolocach Płocka mają
Nic nie było o bezpieczeństwie, tylko o juz wyliczonych wpływach do kasy
gminnej :(.
Podobno z Wawy do Katowic w 100% zgodnie z przepisami jedzie się około 7h. -
jacyś dziennikarze badali.
No to sie niewiele pomyliłem z tym hotelem. W Sosnowcu jest grób mojej Babci.
Czyli na odwiedzenie bedę potrzebował ~20 h. Z tego 14 jazda. Chyba pójdę
do psychiatry. Dobrze, że nie jeżdżę tam 1-szego, bo akcją jesienny liść
specjalnie zainteresowany nie jestem. Chyba nie pojadę - żona mnie zabije
za zbyt wolną jazdę, a na jej preferencje i komfort jazdy nie jestem chyba
finansowy przygotowany (o punktach nie wspomnę);). Mierzył może ktoś
trasę W-wa - Świecie? - wyjdzie że jeżdzę dwa razy szybciej, niż pozwalają
przepisy...
Witam w imieniu wszystkich na forum , nie wiem czy dobrze kojarzę ale jeśli jesteś autorem strony o komunikacji miejskiej w Płocku (ale nie tej oficjalnej) to szczerze gratuluję - świetna robota! Mam nadzieję , że jak będą jakieś nowe wiadomości z tej dziedziny to się nimi podzielisz A wracając do tematu to ja naprawdę nie biorę pod uwagę tego gdzie dany autobus jest montowany tylko to jak się nim jeździ i tutaj naprawdę Solarisy nie wypadają najlepiej. Wygląd faktycznie mają ciekawy ale komfort jazdy zwłaszcza latem jest żaden. Raz byłem świadkiem gdy młoda kobieta zemdlała w tym autobusie zapewne wskutek panującego tam upału (na dworzu wcale nie było tak gorąco). Nie wiem natomiast jak jest z MANami - jeździłem tylko przegubowcami a tych krótkich chyba nie miałem okazji przetestować
W przypadku Łodzi podobno mowa o kosztach rzędu 50 mln złotych, no ale to miasto
sporo większe. Myślę że w Płocku powinno się zamknąć w 10 mln. A co do
bezpośredniego wpływu na życie mieszkańców - może faktycznie miejsc pracy nie
przybędzie, ale komfort jazdy dla np. turystów wzrósłby znacznie, nie musieliby
kręcić się po mieście nie wiedząc jak jechać.
To stary, nowy pociąg. Przede wszystkim zmienione zostały godziny odjazdu Mazovii z Płocka z 5:58, na 4:55, dzięki czemu pociąg na stacji Warszawa Centralna jest o 7:40, a nie prawie o 9:00. Powrót też lepszy 18:05 z Centralnej-20:50 w Płocku. Czas jazdy skrócił się o około 10 minut. Ponadto skład jest obsługiwany nowo zakupionymi piętrowymi wagonami Bombardiera, dzięki czemu komfort nawet dłuższej podróży znacznie się poprawił. Postanowiłem dziś pojechać tym pociągiem do Warszawy tym bardziej, że dzięki wcześniejszej godzinie, mogłem swobodnie zdążyć do pracy. Skład był zestawiony z czterech wagonów w tym jednego sterowniczego z pierwszą klasą. Pachniało w nich jeszcze nowością. Przede wszystkim jest bardzo cichy, nie czuć tak bardzo fatalnego stanu torowiska do Kutna. Wkurzają jedynie mocne świetlówki nad głową, których nie da się wyłączyć. Niestety frekwencja z Płocka około 30 osób. W Kutnie już był tłok, a w Sochaczewie nie dało się wsiąść, mimo że jeden wagon ma prawie 150 miejsc siedzących!
Płock i Łomża
Magierski, moc zadań przed tobą. Jeźeli nie poprawisz stanu taboru i komfortu
podróży, jeźeli nie zmienisz perelowskich nawyków w MZA, twój wypad do Płocka
nastąpi szybciej, niż się spodziewasz. Na razie rozbudziłeś nadzieje. Po
pogrobowcu komuny leśnym dziadku Podsiadłymjuź gorzej byc nie może. martwię się
tylko, czy nie przeniesiesz tu jakichś złych nawyków z Płocka. Przed toba był w
ZTM dyrektorek z Łomży. takiego nieudolnego ćwoka warszawka jeszcze nie
widziała. Żeby mi tu powtórki nie było! Do roboty! Ruchy, ruchy!
Big star to polska marka od początku istnienia, levis ma być może szwalnie w
Płocku ale polski nie jest, toyota -niektóre modele produkowane są w Turcji,ale
dalej jest japońska- i co z tego?volkswagen ma fabryki w Meksyku i co? golf jest
meksykański czy dalej niemiecki? Miejsce produkcji i "siedziba" marki to dwie
różne sprawy.Zresztą większość ciuchów i tak jest szyta w Chinach.
Autorka wątku pyta o np.Calvina Kleina,Versace i inne-te marki są w GJ.Co prawda
nie najnowsze kolekcje, na to u nas nie ma szans, ale są.
Dżinsy z Big stara i np.Kleina to tak jakby porównywać malucha i mercedasa.Ten i
ten jeździ,ale cena i komfort jazdy nieporównywalne.Dlatego mercedes jest
ekskluzywny a maluch nie. Jeden woli tani ciuch z H&M/całkiem niezły/,Big Stara
inny ma fanaberię /i kasę/na Hilfigera lub Armaniego.O ekskluzywności marki
świadczą doskonałe tkaniny, świetni projektanci, dobre wykończenie.
Ta nie ma to jak byli Tyburski, Gawłowski i Pilimon. Niestety, większość
mądrali wypisujących się w necie to małolaty, którzy nie pamiętają, że byli u
Nas kiedyś tacy fachowcy, którzy ciągnęli od ówczesnej Petrochemii kupę kasy,
tylko nie potrafili nic z tych pieniędzy zrobić. Szkoda , że "Dmo" nie ma
dzisiaj takiego komfortu finansowego, co jego poprzednicy. Niestety, przyszło mu
rządzić klubem w czasach, gdy Petrochemia połączyła się z CPN, a to już nie jest
płocki zakład jak niegdyś Petrochemia. Więc trochę rozsądku proszę. Moim
zdaniem, Dmoszyński jest pewnym gwarantem tego, że Orlen będzie finansował Nasz
klub. Po co niby Dmoszynski nadał Naszemu stadionowi imię K. Górskiego? A po to,
żeby na stadionie posiadającym imię tak zacnej osoby nie grała w przyszłości
drugo, czy trzecioligowa drużyna. To nie przystoi. Stadion z takim zapleczem,
(sztuczne boisko, „kurnik” jak to niektórzy nazywają, podgrzewana w przyszłości
murawa), imię jakie mu nadano, musi mieć drużynę pierwszoligową. To właśnie
zapewnia nam Dmoszyński. Aż strach pomyśleć co się stanie jak „Dmo” stąd
odejdzie. Obawiam się, że wówczas może pozostać tylko sekcja piłki ręcznej, bo
nie będzie to wymagało że strony koncernu dużych nakładów finansowych.
Co do meczu z Lechem, to mam nadzieję, że rozegramy go w Płocku (myślę, że
ostatecznie okaże się, że jakimś dziwnym trafem nadaje się, by rozegrać na nim
mecz). A jeśli nie to, to na pewno nie z winy Dmoszyńskiego.
To wstyd! przeczytajcie to!
To wstyd żeby takie duże miasto jak radom(szacując to ćwierć miliona, a dokładniej 233 000 mieszkancow!) niebyło stolicą województwa!? co za kretyn to wymyślił radom musi miec wojewodztwo ze wzgledu na komende wojewodzkoa z siedziba w radomiu i wiele innych siedzib oraz delegatur jak widac radom jest w pełni przygotowany na miano stolicy woj. jestem z radomia i uważam ze to super miasto mamy centrum handlowe M1-gdzie sa wszystkie najlepsze, najdrosze i najmodniejsze sklepy, 7 salowe multi kino helios, żadne miasto powiatowe niema tyle marketów co radom w radomiu jest min. real, Carrefour, E.Lecclerc (o ktorych moga pomarzyc sobie kielce) Praktiker , Media Markt, Nomi , Komfort i wiele innych marketów oraz dyskontów a o teatrze i dyskotekach juz nie wspomne . Mamy piekna ulice piłsudkiego i zeromskiego o której łock moze sobie pomazyc!
pozdrawiam radom musi miec woj, a plock to mała kropka na mapie która nikogo nieobchodzi!
I na nic zda sie bilet wycieczkowy bo jedny pociag bezpośredni do
Płocka rusza tuz po 18.00 z centralnego a bilet wycieczkowy
obowiazuje od 20.00. Szkoda, ze nikt z kolei nie potrafi zauwazyc
potencjału finansowego jaki próbuje się w piątkiu po południu
wydostac poprzez autobusy pks i busy z W-wy do Płocka. i ten
potencjał w niedziele wraca... godzina 18.15 czy 18.10 to godzina
zbyt pozna aby ktos kto konczy prace o 16.00 czy 17.00 czekał na
pociag przy takiej liczbie autobusow pks. władze Płocka czy tez
mazowsza powinny do remtonu torów Płock-Kutno wlaczyc pkn orlen bo
taka liczba pełnych cystern stanu torów nie poprawia. Jakby czas
przejadu mozna było zredukowac do 2h (nawet2,5h) to bym nawet na pks
nie szła. Pociag jest jednak wygodniejszy (jesli chodzi o komfort
jazdy), jesli nadal by jedziły bombardiery na tej trasie.
Autobusy niskopodłogowe nie dla wszystkich
autobusy niskopodłogowe są tylko na rozkładzie na czarno namalowane,ale nie ma
tego w praktyce.Mam bilet miesięczny na 19 i nie trafiam na te niskopodłogowe
mimo,że w rozkładzie są w wyznaczonych godzinach.Chyba,że ludzie korzystający z
19 są ludźmi gorszej generacji!!!!!!!!!!
Proponuję zmienić autobusy te stare TRUPY w których własnych myśli nie słychać
dla dojeżdżających na Orlen.Tam wszyscy zdrowi pracują to nie będą mieli
problemu z wejściem do pojazdu.Ciekawe jak długo by tam pojeżdziły??????
Bilety drogie a komfort jazdy: pożal się Boże!Dokąd nas pasażerów Płocka KM
będzie takimi trupami wozić?????????
Czasem podróż do pracy trwa ponad pół godziny w wiejących szparami
pojazdach,zimnych poręczach i siedzeniach,a zimą z zamrożonymi szybami,
rozgrzewającymi się na końcu trasy.
Tłumaczą to,że na 19 szkoda dobrego autobusu,bo jeżdżą wandale,którzy niszczą
fotele itp.A co to nas porządnych pasażerów obchodzi?????????
Niech KM zatrudni ochronę w tych liniach,ale nas nie kara takim komfortem jazdy.